TOMATI BLOGI

Siin on kirjas meie tegemised seoses TOMATI SÕPRADE projektiga

9. MAI (1-2 klass)


Meil valmisid ka mõned koomiksid tomatitest.

Rebeka koomiks
Tevoni koomiks

9. MAI (3-4 klass)

Meie tomatid ei kasva nii kiiresti kui 1-2 klassi omad, aga vähemalt üks tomat on kollane. Tegelikult käime me neid aeg-ajalt söömas. Sellepärast neid nii vähe ongi 🙂

MAI (3-4 klass)
Koostasime tomati projekti raames meeme. Siin on valik meie meeme, mis küll kõik konkursile ei läinud, aga tegime oma kooli Facebooki lehel albumi, mida kõik hinnata saavad.

4. APRILL (3-4 klass)
Filmisime videod enda tehtud tomati taimedele mõeldud ümbristest ja kaussidest.

Videod on filmitud tahvelarvutiga ning monteeritud iMovie takrvaraga.

poster
00:00
--
/
--

Vaata videot suuremalt, klikkides fullscreen ikoonil!

poster
00:00
--
/
--

Vaata videot suuremalt, klikkides fullscreen ikoonil!

Videod on filmitud tahvelarvutiga ning monteeritud MovieMaker takrvaraga.
poster
00:00
--
/
--

Vaata videot suuremalt, klikkides fullscreen ikoonil!

poster
00:00
--
/
--

Vaata videot suuremalt, klikkides fullscreen ikoonil!

4. APRILL (1-2 klass)

Arutelu õpilastega, mida nad on projekti käigus uut teada saanud ja õppinud:

Rebeka: “Seda, et tomatite väetamiseks läheb vaja ka vett, mitte ainult väetist.”

Mirtel: “Tegelikult on väetistel suur vahe, mõnega kasvavad tomatid paremini. Mõni väetis jälle ei ole nii hea tomatile.”

Joanna: “Meie taimedel on tomatid küljes, sest me ei kasutanud taimede ümberistutamisel kummikindaid. Tegime paljaste kätega ja nii andsime taimdedele oma armastust ja hoolt ja energiat.”

Õpilased tegid projekti käigust kokkuvõtte mõeldes, mis on olnud nende jaoks kõige põnevam

Gustav: “Tüdrukud leidsid mulla seest vihmaussi.”

Marcel: “Taimi tuli ümber istutada.”

….ja mis on olnud kõige raskem.

Meribel: “Seda on olnud raske oodata, millal need tomatid ükskord punaseks lähevad.”

Umma: “See mõõtmine ja tabelisse märkimine on olnud vahest keeruline.”

Tevon: “Kastmine on olnud selline tavaline asi, mitte raske, aga pigem igav.”

Isabel: “Me peame neid taimi jälgima, kui palju nad kasvavad. Vahest on see täitsa raske.”


1-2 klassi taimedel on tomatid küljes 🙂

28. MÄRTS (3-4 klass)
Tegime tomati teemalisi ristsõnu. Proovi lahendada 🙂
Dereki ristsõna
Marili ristsõna
Eleriini ristsõna
Elise ristsõna
Uku ristsõna

28. MÄRTS (1-2 klass)
1-2klassi ristsõnad LearningApps keskonnas. Head nuputamist!
Mirteli ristsõna
Tevoni ristsõna
Roberti ristsõna
Marceli ristsõna

14. MÄRTS (3-4 klass)
Emakeelepäeva tähistamise raames salvestasime oma tegevuste kirjeldused audiofailina.

Kuula meie kirjeldusi

3-4klassi lühivideo tomatitest

poster
00:00
--
/
--

14. MÄRTS (1-2 klass)
Emakeelepäeva tähistamise raames salvestasime oma tegevuste kirjeldused audiofailina.

Kuula meie kirjeldusi

1-2 klassi lühivideo tomatitest

poster
00:00
--
/
--

3-4 klassi pildid tomatitest

1-2 klassi pildid, jutud ja plakatid tomatitest



7. MÄRTS (3-4 klass)

Me mõõtsime taimi ja me avastasime et üks taim on  jäänud kiduraks ja  me nägime väikseid õisikuid kahel tomati taimel.

Me vaatasime Räpina aianduskooli kahte filmi Venusest ja Vilmast, need ei olnud väga naljakad aga need olid õpetlikud.

TOMATISORT VENUS

7.-8. MÄRTS (1-2 klass)

I klass: tegime joonistusi tomati teemal.

II klass: kirjutasime jutu/luuletuse/muinasjutu koos illustreerimisega.

Paaristööna koostasime ristsõnu.

Ristsõnad ja pildid varsti ka siin ajaveebis üleval.

20. VEEBRUAR (3-4 klass)

Hakkasime kasvatama tomateid. Mõõtsime tomatitaimed ära, istutasime nad suurematesse potidesse ümber ning kastsime neid.

Panime tomatid kasvama meie enda klassi. Samuti uurisime väetiseid ja nende koguseid. Siis väetasime ka tomateid.

Õpetaja tegi meile ka töölehed tomatite kohta.

Saime teada, et kollase tomati nimi on Venus ja punase nimi on Vilma.

Nummerdasime tomatitaimed ja väetasime Vilmat ja Veenust erinevate väetistega.

Me täidame tomatite kohta ka kasvutabelit.

20. VEEBRUAR ( 1-2 klass)

Tegime plakateid. Vaata allpoolt.

3-4 klassi tomatid


1-2 klassi plakatid